Object

Title: Czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu żywności (na przykładzie województwa podkarpackiego)

Title in english:

Factors Deciding of the Food Shopping Place (on the Example of Podkarpacki Voivodship)

Creator:

Cyran, Kazimierz ; Wierzbiński, Bogdan

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 102-108

Abstrakt:

Arising competition causes that a firm which wants to achive more competitiveness, especially on the field of costumer behaviour, must know the costumer decision making.Among factors which are imporatant in the range of food buyer decision making process, the really important meaning has a place when buyers want to buy food products. But the most important meaning in the costumer behaviour has the lower price, convienient place of a shop and assortment of shops. The method of selling used by food shops is also important. The vast majority of consumers prefers to do shopping in medium sized, self-service shops.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:131114

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information