Consumers Behaviour on Coffee Market with Special Attention Given to the Brand
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 284-290
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Feb 11, 2025
Feb 11, 2025
5
https://dbc.wroc.pl./publication/170129
Edition name | Date |
---|---|
Zachowania konsumenckie na rynku kawy ze szczególnym uwzględnieniem roli marki | Feb 11, 2025 |
Dębski, Maciej Górska-Warsewicz, Hanna
Dębski, Maciej Górska-Warsewicz, Hanna Skalska, Teresa