Struktura obiektu
Tytuł:

Czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu żywności (na przykładzie województwa podkarpackiego)

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Factors Deciding of the Food Shopping Place (on the Example of Podkarpacki Voivodship)

Autor:

Cyran, Kazimierz ; Wierzbiński, Bogdan

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 102-108

Abstrakt:

Arising competition causes that a firm which wants to achive more competitiveness, especially on the field of costumer behaviour, must know the costumer decision making.Among factors which are imporatant in the range of food buyer decision making process, the really important meaning has a place when buyers want to buy food products. But the most important meaning in the costumer behaviour has the lower price, convienient place of a shop and assortment of shops. The method of selling used by food shops is also important. The vast majority of consumers prefers to do shopping in medium sized, self-service shops.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: