Geographical Indications as a Chance of Regional and Traditional Products Promotion
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 352-357
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Feb 12, 2025
Feb 12, 2025
2
https://dbc.wroc.pl./publication/170226
Edition name | Date |
---|---|
Oznaczenia geograficzne szansą promocji produktów regionalnych i tradycyjnych | Feb 12, 2025 |