Tendencies in Polish Consumer Preferences and Customs
Hamulczuk, Mariusz ; Idzik, Marcin
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 1, s. 327-331
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 1 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Feb 12, 2025
Feb 12, 2025
5
https://dbc.wroc.pl./publication/170205
Edition name | Date |
---|---|
Tendencje w preferencjach i zwyczajach polskich konsumentów | Feb 12, 2025 |
Hamulczuk, Mariusz Idzik, Marcin
Hamulczuk, Mariusz
Idzik, Marcin
Idzik, Marcin
Idzik, Marcin