Object

Title: Badania typu "tajemniczy klient" a jakość obsługi klienta w banku

Title in english:

Quality Research of Customer Service in a Bank

Creator:

Rudnik, Marcin

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 165-178

Abstrakt:

The problem of quality service is one of common topics of discussion among banks. Mystery shopping is a tool used by banks to measure quality of retail service. These banks send mystery shoppers to act as shoppers to interact with the business as a normal customer and report on the experience. The tool can also be used for the management of the quality and performances of goods and services. The aim of the foregoing article is to present mystery shopping method on the example of selected bank in Poland.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123678

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information