Object

Title: Relacje z klientami w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Title in english:

Customer Relations in Creating Competitive Advantage of Firms

Creator:

Daszkiewicz, Magdalena ; Waniowski, Paweł

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 94-106

Abstrakt:

The aim of this article was to analyse the influence of customer relations on competitive advantage of firms. The starting point of these considerations is definition of key success factors in communication with clients. The authors describe the scope of activities used in communication with customers. The authors define benefits from shaping the positive corporate image in eyes of customers, paying special attention to the role of corporate image in consumer decisions. In summary of the considerations the authors describe basic problems connected with integrated systems of Customer Relationship Management.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123673

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information