Object

Title: Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście oceny jej funkcjonowania

Title in english:

The Variability of the Task and Subjects of the Control of Marketing Effectiveness

Creator:

Kowal, Witold

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 195-206

Abstrakt:

The aim of this paper is to present the results of observations, which focused on the effectiveness as a task of marketing control. The results demonstrated that strategic effectiveness is the most important task of marketing control, and operational effectiveness is the last important. The main roles in the effectiveness control play: sales, market share, customer satisfaction and customer loyalty. The results demonstrated that the task and subjects of marketing control are the same.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123680

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information