Object

Title: Wizerunek przedsiębiorstwa - problemy definicyjne

Title in english:

Corporate Image - Problems of Definition

Creator:

Daszkiewicz, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 27-41

Abstrakt:

The article is an attempt to make an advance in the understanding of the concept of corporate image. The author made the marketing literature review which presents different viewpoints of corporate image definition. In attempt to understand the problems of corporate image definition the author identifies its relationship with corporate reputation and corporate identity. The article presents corporate image components and images which can impact perception of firms in different aspects of their activities. To clarify the essence of corporate image the author also we discusses models used to describe the process of corporate image creation.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123668

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information