Obiekt

Tytuł: Badania typu "tajemniczy klient" a jakość obsługi klienta w banku

Tytuł odmienny:

Quality Research of Customer Service in a Bank

Autor:

Rudnik, Marcin

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33, s. 165-178

Abstrakt:

The problem of quality service is one of common topics of discussion among banks. Mystery shopping is a tool used by banks to measure quality of retail service. These banks send mystery shoppers to act as shoppers to interact with the business as a normal customer and report on the experience. The tool can also be used for the management of the quality and performances of goods and services. The aim of the foregoing article is to present mystery shopping method on the example of selected bank in Poland.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:123678

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 33 ; Marketing, vol. 4 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

7 wrz 2023

Data dodania obiektu:

7 wrz 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

249

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/161971

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji