Object

Title: Zarządzanie wiedzą o e-klientach z wykorzystaniem systemu CRM

Title in english:

The Management of Knowledge of E-customers with the Use of the CRM System

Creator:

Jelonek, Dorota

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 88-96

Abstrakt:

The aim of the paper is to show possibilities of using the CRM system in the management of knowledge of customers, who prefer doing shopping using the Internet network. In a situation, where the competitors have difficulties copying the best organizational or technological solutions, the knowledge of the customer can be an important factor behind the success in gaining competitive advantage in the marketplace. Knowledge is a unique resource and should therefore be subject to management procedures. Focusing attention on customers is a business philosophy, whose aim is the optimization of using their potential. It can considerably contribute to the success of a company in global, saturated and unstable markets. The tool assisting in the management of knowledge of customers are customer relation management systems

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:129637

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1064 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information