Mapy strategiczne jako narzędzie w dopasowaniu strategii biznesowej i strategii IT
Publishing House of Wrocław University of Economics
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 147 ; Advanced Information Technologies for Management – AITM 2010
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
30 paź 2023
30 sty 2023
46
https://dbc.wroc.pl./publication/157985
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategy Maps as a Tool for Business-IT Strategic Alignment | 30 paź 2023 |
Pańkowska, Małgorzata
Fokczyński, Wojciech Radomska, Joanna. Redakcja Witek-Crabb, Anna. Redakcja
Szplit, Marcin Hajdas, Monika. Redaktor
Mierzwińska, Liliana
Sołoducho-Pelc, Letycja
Jelonek, Dorota Nowicki, Adam. Redakcja naukowa