Object

Title: Sponsoring sportowy a organizowanie centrów transferu wiedzy

Title in english:

Sport Sponsorship and Organization of Centers of Knowledge Transfer

Creator:

Cieśliński, Wojciech ; Witkowski, Kazimierz ; Murdza, Krzysztof

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 31-37

Abstrakt:

The issues concerning the system of knowledge transfer in the process of sport sponsorship management were presented in the paper. Sport sponsorship is the process of psychological game (battle) between the sponsor and the beneficiary institution, which in the final phase must be accomplished by a mutual compromise. The aim of such a game is to find an ideal business solution, suitable for both sides. This is an indispensable requirement for implementation of sponsorship. The process of sponsorship as a game in the field of non-material resources optimizing access to knowledge may be described with the help of phenomenology. Thus in the article, phenomenology was presented as a method of knowledge description taking into consideration basic processes of its flow in centers of knowledge transfer.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:129631

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1064 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information