Partnership Marketing in Banks
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 436-442
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
26 kwi 2025
26 kwi 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/173013
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing partnerski w instytucjach bankowych | 26 kwi 2025 |
Jakubowska, Agata
Jakubowska, Agata
Krakowiak, Monika Jakubowska, Agata