Do Polish Firms Realize Principles of Personnel Marketing? - Results of Empirical Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 218-226
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
23 kwi 2025
23 kwi 2025
2
https://dbc.wroc.pl./publication/172711
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Czy polskie firmy realizują założenia marketingu personalnego? Wyniki badań empirycznych | 23 kwi 2025 |
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela Iwanicka, Anna