Object

Title: Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych – aspekty metodologiczne i przykłady zastosowań

Title in english:

An application of fuzzy numbers in service quality measurement and assessment – methodological aspects and application examples

Creator:

Jefmański, Bartłomiej

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 288-300

Abstrakt:

W artykule scharakteryzowano nowe podejście w pomiarze jakości usług polegające na zastosowaniu elementów teorii zbiorów rozmytych. Wskazano najczęściej stosowane w badaniach jakości usług liczby rozmyte wraz z ich prezentacją graficzną oraz funkcjami przynależności. Dokonano krótkiego przeglądu wybranych badań światowych z zakresu jakości usług, w których zastosowano liczby rozmyte, oraz scharakteryzowano zastosowane w nich podstawowe operacje arytmetyczne na liczbach rozmytych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123961

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information