Object

Title: Klient w modelach oceny opiniodawczej

Title in english:

Customer in evaluative assessment models

Creator:

Zymonik, Janusz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 755-767

Abstrakt:

W opracowaniu scharakteryzowano dwa rodzaje oceny: ocenę zgodności i ocenę opiniodawczą. Dokonano systematyki oceny opiniodawczej oraz wyspecyfikowano najważniejsze jej modele, które pod postacią różnych konkursów i programów promocyjnych stosowane były w Polsce w ciągu ostatniego dwudziestolecia. Omówiono bardziej szczegółowo 7 przykładowych modeli oceny opiniodawczej wyrobów i systemów zarządzania. Zidentyfikowano różnice, jakie występują w regulaminach tych modeli odnośnie do podejścia do klienta i sposobu zbierania opinii klienta na temat obiektu będącego przedmiotem oceny.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123997

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Klient w modelach oceny opiniodawczej Sep 21, 2023

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information