Object

Title: Uczestnictwo i informowanie jako formy oddziaływania administracji publicznej na zadowolenie klientów

Title in english:

Participation and information as a methods of impact of public administration authorities on customer satisfaction

Creator:

Kocot-Barabasz, Olga

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 344-357

Abstrakt:

W artykule przedstawiono metody i narzędzia, jakie mogą być wykorzystywane w sektorze publicznym dla zwiększenia zadowolenia klientów. Opisano rodzaje klientów administracji publicznej i instrumenty informacyjne pomocne w komunikacji władz ze społeczeństwem. W artykule podkreślono rolę sprzężenia zwrotnego w procesie komunikacji. Omówiono także wybrane aspekty partycypacji pracowników i informacji jako istotnego elementu zarządzania i rozwoju organizacji.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123967

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information