Object

Title: Klient jako "początek" i "koniec" prowadzonej działalności

Title in english:

Client as the "Initial and Final" Component of Conducted Business Operations

Creator:

Borys, Tadeusz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 43-56

Abstrakt:

W artykule na tle ogólnych rozważań dotyczących procesu doskonalenia organizacji przedstawiono istotę transformacji w podejściu do klienta. Przyjęto, że w lepszym rozpoznaniu roli klienta w procesie ciągłego doskonaleni należy skoncentrować się na próbach odpowiedzi m.in. na następując pytania: kim jest klient, z jakiego segmentu rynku pochodzi, co myśli i czuje klient oraz jakie są jego potrzeby, jak potrzeby klienta są zaspokajane, czy i jak budowane są trwałe więzi z klientami w celu ich pozyskiwania i utrzymania lojalności, jakie są tendencje w rozszerzaniu kategorii "klient", jak wpływa na relacje z klienta marketing manipulacyjny, na czym polega lojalność i wiarygodność organizacji wobec klienta. Sposoby odpowiedzi na te ważne pytania mogą wyznaczać początek i rozwój organizacji lub jej degradację i koniec działalności.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123913

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information