Marketing Reserch and the Context and Logic of Scientific Discovery
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Mar 21, 2023
81
https://dbc.wroc.pl./publication/158794
Edition name | Date |
---|---|
Badania marketingowe a kontekst i logika odkrycia naukowego | Oct 30, 2023 |
Wiktor, Jan W.
Wiktor, Jan W.
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Golik-Górecka, Grażyna
Witczak, Olgierd