Interdisciplinary Character of Marketing and Its Consequences for Marketing Research
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 96 ; Badania marketingowe – nowe wyzwania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Oct 30, 2023
Mar 21, 2023
113
https://dbc.wroc.pl./publication/158797
Edition name | Date |
---|---|
Interdyscyplinarność marketingu i wynikające z niej dla badań marketingowych | Oct 30, 2023 |
Oczachowski, Dariusz
Oczachowski, Dariusz
Brandsma, Kornelis Sytse Dziechciarz, Józef. Promotor Perechuda, Kazimierz. Recenzent Żabiński, Leszek. Recenzent
Rutkowski, Ireneusz P. Sobocińska, Magdalena. Redakcja