Object

Title: Metoda i praktyczne zastosowanie badań marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu

Title in english:

Method and Practical Application of Marketing Research of Dance Schools' Clients' in Wrocław

Creator:

Żebrowska-Kasprzak, Urszula

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 202-211

Abstrakt:

Artykuł ma na celu ukazanie wyników badań ankietowych, dotyczących klientów szkół tańca we Wrocławiu i w związku z tym zaproponowanie odpowiednich kierunków działania tych placówek. Podano w nim wiele informacji na temat klientów, czyli ich płeć, wiek, wykształcenie, status zawodowy, zarobki, czas uczestnictwa w zajęciach, motywacje i preferencje dotyczące zajęć tanecznych. Stworzono hipotetyczną sylwetkę statystycznego klienta i na tej podstawie zostały sformułowane wnioski przydatne szkołom tańca do przygotowania oferty oraz reklamy, które zawierać będą więcej pożądanych przez nabywcę cech. Są to np.: męski taniec, oferta dla seniora, zajęcia dla singli, błyskotliwe hasła reklamowe, taniec jako wyraz przynależności do grupy, programy lojalnościowe, zapewnienie relaksu i zabawy.

Publisher:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119252

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161 ; Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 6

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information