Characteristics of regional and traditional products – impact on marketing
Kucharczyk, Monika ; Błaszczyk, Jolanta ; Seruga, Przemysław ; Piekara, Agnieszka ; Zimny, Sylwia ; Krzywonos, Małgorzata
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.461.11 ; oai:dbc.wroc.pl:36612
Wybrane zagadnienia z bioekonomii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 461
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
31 mar 2017
1 463
1448
https://dbc.wroc.pl./publication/40300
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Charakterystyka produktów regionalnych i tradycyjnych – wpływ na marketing | 11 cze 2022 |
Błaszczyk, Jolanta Kucharczyk, Monika Seruga, Przemysław Piekara, Agnieszka Zimny, Sylwia Krzywonos, Małgorzata
Zimny, Sylwia Błaszczyk, Jolanta Kucharczyk, Monika Seruga, Przemysław Piekara, Agnieszka Krzywonos, Małgorzata
Piekara, Agnieszka Kucharczyk, Monika Błaszczyk, Jolanta Seruga, Przemysław Zimny, Sylwia Krzywonos, Małgorzata
Kucharczyk, Monika Krzywonos, Małgorzata Błaszczyk, Jolanta Seruga, Przemysław Piekara, Agnieszka Zimny, Sylwia Borowiak, Daniel
Kucharczyk, Monika Krzywonos, Małgorzata Wilk, Marta Seruga, Przemysław Borowiak, Daniel
Czerska, Iwona Michalczyk, Radosław