Charakterystyka produktów regionalnych i tradycyjnych – wpływ na marketing
Group publication title:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Title in english:Characteristics of regional and traditional products – impact on marketing
Creator:Kucharczyk, Monika ; Błaszczyk, Jolanta ; Seruga, Przemysław ; Piekara, Agnieszka ; Zimny, Sylwia ; Krzywonos, Małgorzata
Subject and Keywords:produkt regionalny ; rodzaje marketingu ; marketing terytorialny ; marketing nostalgiczny ; marketing sensoryczny ; regional product ; types of marketing ; territorial marketing ; nostalgia marketing ; sensory marketing
Description: Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Format: Resource Identifier: Language: Relation:Wybrane zagadnienia z bioekonomii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 461
Rights:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Access Rights:Dla wszystkich zgodnie z licencją
License:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Location: