Object structure
Title:

Charakterystyka produktów regionalnych i tradycyjnych – wpływ na marketing

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Characteristics of regional and traditional products – impact on marketing

Creator:

Kucharczyk, Monika ; Błaszczyk, Jolanta ; Seruga, Przemysław ; Piekara, Agnieszka ; Zimny, Sylwia ; Krzywonos, Małgorzata

Subject and Keywords:

produkt regionalny ; rodzaje marketingu ; marketing terytorialny ; marketing nostalgiczny ; marketing sensoryczny ; regional product ; types of marketing ; territorial marketing ; nostalgia marketing ; sensory marketing

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 461, s. 113-121

Abstrakt:

Produkty regionalne są silnie obecne w świadomości konsumentów, którzy w odpowiedzi na postępującą globalizację szukają lokalnych, unikatowych produktów, pochodzących z „małych ojczyzn”. Jednocześnie na gruncie marketingu historia, tradycja i dziedzictwo spotyka nowoczesne i – wbrew pozorom – globalne metody docierania do masowego klienta w postaci strategii marketingowej. Celem niniejszego opracowania jest próba scharakteryzowania współczesnego rynku produktów regionalnych, a także analiza wybranych rodzajów marketingu wykorzystywanego w promocji produktów tradycyjnych. Zostanie postawiona hipoteza, że nowoczesne typy marketingu mogą sprawdzać się w promowaniu produktów regionalnych

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2016.461.11

Language:

pol

Relation:

Wybrane zagadnienia z bioekonomii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 461

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: