Mystery Shopping as a Method of Research of Customer Service Standards
Gregor, Bogdan ; Grzegorczyk, Małgorzata
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 585-591
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 31, 2025
Mar 16, 2025
8
https://dbc.wroc.pl./publication/171247
Edition name | Date |
---|---|
Mystery shopping jako metoda badania standardów obsługi klienta | Mar 31, 2025 |
Gregor, Bogdan Gotwald, Beata Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Gregor, Bogdan Gotwald, Beata
Gregor, Bogdan Trzmielak, Dariusz
Gregor, Bogdan Kalińska-Kula, Magdalena
Gregor, Bogdan Gotwald-Feja, Beata
Gregor, Bogdan Kalińska-Kula, Magdalena