Role of Marketing Research on the Agrarian Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 454-459
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 9, 2025
Mar 9, 2025
2
https://dbc.wroc.pl./publication/171005
Edition name | Date |
---|---|
Rola badań marketingowych na rynku agrarnym | Mar 9, 2025 |
Nogieć, Joanna
Rak, Mateusz Nogieć, Joanna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Nogieć, Joanna
Kulig-Moskwa, Katarzyna Nogieć, Joanna