Obiekt

Tytuł: Badanie preferencji wobec produktu turystycznego wsi

Tytuł odmienny:

Preference Research to the Country Tourist Product

Autor:

Woźniak, Marian

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 447-453

Abstrakt:

The article presents landscape of rural areas as an important element of tourist product. The quality of landscape is more and more often interpreted (which is confirmed by scientific research) as the basic factor influencing choice of a particular place of rest. Tourists staying on rural areas search mainly for: beautiful sceneries, interesting nature, silence and quietness, original agricultural landscapes and attractive cultural heritage. To reach the next level the agritourism needs proper analysis and development as well as larger usage of information from marketing research in shaping quality of tourist product of rural areas. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:132284

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

9 mar 2025

Data dodania obiektu:

9 mar 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/171004

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji