Object structure
Title:

Badanie preferencji wobec produktu turystycznego wsi

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Preference Research to the Country Tourist Product

Creator:

Woźniak, Marian

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 447-453

Abstrakt:

The article presents landscape of rural areas as an important element of tourist product. The quality of landscape is more and more often interpreted (which is confirmed by scientific research) as the basic factor influencing choice of a particular place of rest. Tourists staying on rural areas search mainly for: beautiful sceneries, interesting nature, silence and quietness, original agricultural landscapes and attractive cultural heritage. To reach the next level the agritourism needs proper analysis and development as well as larger usage of information from marketing research in shaping quality of tourist product of rural areas. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: