Role of Information in Taking Marketing Decisions in Joint Ventures on Polish Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 387-391
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
9 mar 2025
9 mar 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/170997
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rola informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych w joint venture na rynku polskim | 9 mar 2025 |
Lula, Paweł Oczkowska, Renata Wiśniewska, Sylwia