Object structure
Title:

Rola informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych w joint venture na rynku polskim

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Role of Information in Taking Marketing Decisions in Joint Ventures on Polish Market

Creator:

Oczkowska, Renata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 387-391

Abstrakt:

In the text there are presented the results of research on evaluation of the information resources in possession of companies, conducted in 148 joint venture enterprises in Poland. The evaluation was made in accordance with different marketing problems. Owing to the analysis presented in the article we can state that the best evaluated information resources include the data that allow extended estimation of company's own market position, market growth tendencies and consumers' needs and preferences. With the results received there may be a conclusion made that joint ventures plan the activities that are based on appropriately defined marketing concept.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: