Methods of Customers' Loyalty Research on the European Market of Financial Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 277-284
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
9 mar 2025
9 mar 2025
1
https://dbc.wroc.pl./publication/170985
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Metody badania lojalności konsumentów na europejskim rynku usług finansowych | 9 mar 2025 |
Smyczek, Sławomir Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Smyczek, Sławomir Turek, Artur