Object

Title: Metody badania lojalności konsumentów na europejskim rynku usług finansowych

Title in english:

Methods of Customers' Loyalty Research on the European Market of Financial Services

Creator:

Smyczek, Sławomir

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 277-284

Abstrakt:

Loyal customers assure operation and development of financial institutions on the internal European market. In order to identify a level and a structure of customers' loyalty, financial institutions need appropriate method of research. This method should make possible international comparisons of information, results of conducted research, reduction of research costs as well realisation and control improvement of research on the European market. The method which fits t those criteria is TRI*M. This method enables financial institutions to measure satisfaction, confidence and attachment of customers. It also provides institutions to level and factors determining consumer loyalty in a synthetic way. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:132265

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information