Object

Title: Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta w przestrzeni europejskiej

Title in english:

Marketing Research in the Process of the Creating of a City Image in the European Space

Creator:

Perenc, Józef ; Szeremet, Paweł ; Wojtkiewicz, Monika

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 223-231

Abstrakt:

Creating a positive image is one of the most important rules of professional marketing issues. The idea of creating the image is very essential on every level. A positive image developed over the years has become a part of successful municipality policy. It becomes even more important in the uniting Europe. One of the most important tools in creating an effective image is marketing research. Unfortunately it is hard to measure one's point of view because of very different ways of seeing the world, which have their basic foundations ensuing from culture differences. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:132230

Source:

pol

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information