Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta w przestrzeni europejskiej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Marketing Research in the Process of the Creating of a City Image in the European Space
Autor:Perenc, Józef ; Szeremet, Paweł ; Wojtkiewicz, Monika
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 223-231
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Źródło: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: