Obiekt

Tytuł: Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta w przestrzeni europejskiej

Tytuł odmienny:

Marketing Research in the Process of the Creating of a City Image in the European Space

Autor:

Perenc, Józef ; Szeremet, Paweł ; Wojtkiewicz, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 223-231

Abstrakt:

Creating a positive image is one of the most important rules of professional marketing issues. The idea of creating the image is very essential on every level. A positive image developed over the years has become a part of successful municipality policy. It becomes even more important in the uniting Europe. One of the most important tools in creating an effective image is marketing research. Unfortunately it is hard to measure one's point of view because of very different ways of seeing the world, which have their basic foundations ensuing from culture differences. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:132230

Źródło:

pol

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

8 mar 2025

Data dodania obiektu:

8 mar 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/170950

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji