Obiekt

Tytuł: Modele badań marketingowych w przedsiębiorstwie na rynku europejskim

Tytuł odmienny:

Models of Marketing Research in An Enterprise on the European Market

Autor:

Sojkin, Bogdan

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 143-151

Abstrakt:

Essence and purposed of the marketing research have not changed, but new solutions offered by the techniques and the technologies and which are used in the research changed its form, procedure and organization. The standard solutions of the research conduct are replaced by newer and more effective ones. Apart from the classical solutions of marketing research in an enterprise like centralized decentralized solutions, the new ones appear which propose full outsourcing and different indirect ways of dealing. These include a redefinition of the model of marketing research, of the marketing researchers and the on-going nature of marketing research.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:132220

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

8 mar 2025

Data dodania obiektu:

8 mar 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/170940

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji