Object structure
Title:

Modele badań marketingowych w przedsiębiorstwie na rynku europejskim

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Models of Marketing Research in An Enterprise on the European Market

Creator:

Sojkin, Bogdan

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 143-151

Abstrakt:

Essence and purposed of the marketing research have not changed, but new solutions offered by the techniques and the technologies and which are used in the research changed its form, procedure and organization. The standard solutions of the research conduct are replaced by newer and more effective ones. Apart from the classical solutions of marketing research in an enterprise like centralized decentralized solutions, the new ones appear which propose full outsourcing and different indirect ways of dealing. These include a redefinition of the model of marketing research, of the marketing researchers and the on-going nature of marketing research.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: