Macroeconomic Conditioning of Development of Polish Research Market
Idzik, Marcin ; Śmiłowski, Eugeniusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 118-130
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
8 mar 2025
8 mar 2025
0
https://dbc.wroc.pl./publication/170938
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Makroekonomiczne uwarunkowania rozwoju polskiego rynku badań | 8 mar 2025 |
Śmiłowski, Eugeniusz Idzik, Marcin
Śmiłowski, Eugeniusz
Idzik, Marcin
Idzik, Marcin
Idzik, Marcin