Obiekt

Tytuł: Marketing doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej

Autor:

Bembenek, Bogusław

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Bembenek, B. (2023). Marketing doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 497–510). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Prowadzone w rozdziale rozważania skoncentrowane są na pozytywnym doświadczaniu stale wzbogacającym zasób doświadczeń w klastrach w kontekście przedsiębiorczej aktywności organizacji klastrowych. Poznanie przez doświadczanie wyróżnia wartość, dynamizm i potencjał rozwojowy, gdyż jest efektem w znacznej mierze celowych działań. Za punkt odniesienia w prowadzonych rozważaniach przyjęto koncepcję pozytywnej organizacji, w której doświadczanie pozytywnych emocji stymuluje procesy twórcze. Pozwoliło to określić strategiczne znaczenie marketingu doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej. Zakres i charakter dotychczasowych badań własnych dotyczących klasteringu wskazał na potrzebę konceptualizacji podjętej problematyki ze względu na to, że jest rzadko podejmowana w literaturze przedmiotu.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.35 ; oai:dbc.wroc.pl:126022

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji