Object

Title: Uwarunkowania skuteczności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej

Creator:

Mruk, Henryk

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Description:

Mruk, H. (2023). Uwarunkowania skuteczności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 410–422). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celem rozważań jest krytyczne spojrzenie na proces tworzenia oraz wdrażania strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Zmienność otoczenia opisywana modelem VUCA, pandemia, dynamiczny rozwój nowych technologii, globalizacja świata to ważniejsze czynniki wpływające na modyfikacje planowania strategii przedsiębiorstwa. Niezależnie od zmian zachodzących w otoczeniu, zasadne jest oparcie zarządzania na planowaniu rozwoju. Konieczne jest przełamywanie różnych barier związanych ograniczeniami natury człowieka, istniejących stereotypów, dla wzbogacania metodyki budowania strategii oraz powiększania gamy instrumentów wykorzystywanych do osiągania postawionego celu. Metodyka analizy wyrasta z technik myślenia logicznego. Rozważania opierają się na literaturze przedmiotu, źródłach wtórnych, obserwacjach własnych, analizie krytycznej oraz metodach porównawczych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.28 ; oai:dbc.wroc.pl:126015

Language:

pol

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-SA 4.0

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information