Obiekt

Tytuł: Znaczenie relacji z klientami w zarządzaniu marką

Autor:

Grębosz-Krawczyk, Magdalena ; Otto, Jacek

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Grębosz-Krawczyk, M. i Otto, J. (2023). Znaczenie relacji z klientami w zarządzaniu marką. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 485–496). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

W ostatnich latach obserwujemy wyraźną tendencję do podejmowania inicjatyw marketingowych odwołujących się do budowania relacji z konsumentami, zwłaszcza w obszarze zarządzania marką. Celem niniejszego rozdziału jest ocena roli relacji z klientami w zarządzaniu marką na rynku zarówno tradycyjnym, jak i wirtualnym. Omówiono w nim znaczenie relacji z klientami w poszczególnych fazach życia marki. Kształtowanie relacji rozpoczyna się już w fazie wprowadzenia marki na rynek, podczas której następuje budowanie wizerunku marki w oparciu o jej tożsamość i elementy. W kolejnych fazach cyklu życia marki, takich jak wzmacnianie, rozwój i odświeżanie, organizacje dążą do umacniania więzi z konsumentami poprzez kształtowanie przywiązania i lojalności wobec marki, charakterystyczny storytelling czy rozwój społeczności marek.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.34 ; oai:dbc.wroc.pl:126021

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji