Obiekt

Tytuł: Marketingowa strategia produktowa obiektu dziedzictwa kulturowego – product mix zabytku

Autor:

Szromnik, Andrzej

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Szromnik, A. (2023). Marketingowa strategia produktowa obiektu dziedzictwa kulturowego – product mix zabytku. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 466–484). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Opracowanie jest fragmentem większego projektu naukowo-badawczego dotyczącego strategii marketingowych obiektów dziedzictwa kulturowego. Autor skoncentrował uwagę na jednej z podstawowych kwestii teoretyczno-koncepcyjnych, mianowicie na strategii produktowej obiektów zabytkowych. Opierając się na klasycznej koncepcji trzech poziomów produktu Levitta, przedstawił własne ujęcie struktury produktu – oferty obiektów dziedzictwa kulturowego jako skumulowanej wartości (użyteczności) będącej źródłem satysfakcji odpowiedniej grupy klientów. Na tym tle, w charakterze rozwinięcia popularnej koncepcji product mix, zaproponował własne ujęcie modelowe, czyli model ICS (Interior, Construction, Surroundings) oraz model PIPE (People, Ideas, Physical Complex, Events).

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.33 ; oai:dbc.wroc.pl:126020

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji