Obiekt

Tytuł: Uwarunkowania skuteczności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej

Autor:

Mruk, Henryk

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Mruk, H. (2023). Uwarunkowania skuteczności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 410–422). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celem rozważań jest krytyczne spojrzenie na proces tworzenia oraz wdrażania strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Zmienność otoczenia opisywana modelem VUCA, pandemia, dynamiczny rozwój nowych technologii, globalizacja świata to ważniejsze czynniki wpływające na modyfikacje planowania strategii przedsiębiorstwa. Niezależnie od zmian zachodzących w otoczeniu, zasadne jest oparcie zarządzania na planowaniu rozwoju. Konieczne jest przełamywanie różnych barier związanych ograniczeniami natury człowieka, istniejących stereotypów, dla wzbogacania metodyki budowania strategii oraz powiększania gamy instrumentów wykorzystywanych do osiągania postawionego celu. Metodyka analizy wyrasta z technik myślenia logicznego. Rozważania opierają się na literaturze przedmiotu, źródłach wtórnych, obserwacjach własnych, analizie krytycznej oraz metodach porównawczych.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.28 ; oai:dbc.wroc.pl:126015

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji