Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.

Tytuł: Koncepcja symbolu przedsiębiorstw rodzinnych w ocenie konsumentów. Ujęcie semiotyczne

Autor:

Nikodemska-Wołowik, Anna Maria ; Smith, Barry J.

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Nikodemska-Wołowik, A. M. i Smith, B. J. (2023). Koncepcja symbolu przedsiębiorstw rodzinnych w ocenie konsumentów. Ujęcie semiotyczne. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 376–386). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

W niniejszym opracowaniu skoncentrowano uwagę na końcowych fazach 7-etapowego projektu badawczego, zrealizowanego w ramach NCN w latach 2017–2019, poświęconego relacjom konsumentów z przedsiębiorstwami rodzinnymi w Polsce. Celem tego opracowania jest identyfikacja symboliki kojarzonej przez nabywców z rzeczonymi przedsiębiorstwami, odzwierciedlonej w formie graficznej potencjalnego wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego. Dzięki przyjęciu podejścia semiotycznego ukazano ważką rolę symboliki zawartej w zaproponowanym znaku, uwiarygodniającym autentyczność pochodzenia oferty z przedsiębiorstw rodzinnych.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.25 ; oai:dbc.wroc.pl:126012

Język:

pol

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji