Obiekt

Tytuł: Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego

Autor:

Nguyen, Ngoc Thi Hong ; Rudawska, Edyta

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Nguyen, N. T. H. i Rudawska, E. (2023). Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowaz okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 233–243). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Niniejsze badanie ma na celu ocenę postaw konsumentów wobec wybranych form marketingu mobilnego oraz przeprowadzenie analizy komparatywnej pomiędzy użytkownikami narzędzi mobilnych w Polsce i Wietnamie. Badania empiryczne przeprowadzono wśród 792 przedstawicieli pokolenia Z z tych dwóch państw. Otrzymane rezultaty wskazują, że zarówno wietnamscy, jak i polscy respondenci mają pozytywny stosunek do trzech kategorii działań mobilnych – witryn mobilnych, aplikacji mobilnych i mobilnych sieci społecznościowych. Jednak SMS/MMS to dwie formy najmniejszego zainteresowania w obu krajach. Wyniki badań dostarczają pewnych sugestii dotyczących identyfikacji konkretnych strategii dla każdej formy marketingu mobilnego. Stały się one również podstawą do zaproponowania sugestii i zaleceń służących zwiększeniu stopnia adaptacji marketingu mobilnego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.13 ; oai:dbc.wroc.pl:126000

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji