Obiekt

Tytuł: Triada „konsument–rynek–marketing” w warunkach transformacji cyfrowej

Autor:

Mróz, Bogdan

Współtwórca:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Opis:

Mróz, B. (2023). Triada „konsument–rynek–marketing” w warunkach transformacji cyfrowej. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 100-114). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Identyfikacja związków i zależności między elementami triady „konsument–rynek–marketing” nabiera szczególnego znaczenia we współczesnym niesłychanie zmiennym, niestabilnym, niepewnym i niejednoznacznym świecie określanym akronimem VUCA. Jego istotnymi wyróżnikami są spektakularny rozwój nowych technologii informacyjnych oraz proces przechodzenia do gospodarki cyfrowej. Proces transformacji cyfrowej zdecydowanie przyspieszył w ostatnich latach m.in. wskutek pandemii COVID-19, która wymusiła migrację do przestrzeni wirtualnej na wielu podmiotach, w tym konsumentach, przedsiębiorstwach oraz różnych instytucjach i organizacjach. W rozdziale dokonano charakterystyki powiązań pomiędzy elementami triady w kontekście dokonującej się rewolucji cyfrowej oraz towarzyszących jej procesów społecznych i gospodarczych.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2023

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2023.65.7.02 ; oai:dbc.wroc.pl:125989

Język:

pol

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji