Obiekt

Tytuł: Strategie wejścia na rynek hotelarski

Tytuł odmienny:

Entering Strategies for Hotel Industry

Autor:

Szymfel, Marcin

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20, s. 376-385

Abstrakt:

The paper describes the process of entering hotel market with the use of different business approaches. One of the key aspects which must be considered prior to investment decision is both: location of the building as well as the pricing model used in the investment. Hotels use two typical pricing models, non-elastic which supports production from contracted segments and elastic which supports production from non-contracted segments. Whilst it is said that non-elastic model will support hotel objectives by delivering stable number of room nights during the entire investment period it has been proved that non-elastic delivery generates inferior business results to elastic model. The research conducted amongst six 5 star hotels in Warsaw covering years 2003-2007 has proved that the hotel with fully flexible pricing model is able to deliver superior results both in high as well as in low season.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:124504

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

6 paź 2023

Data dodania obiektu:

6 paź 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

8

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/162825

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Strategie wejścia na rynek hotelarski 6 paź 2023
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji