Object

Title: Czynniki strategicznego sukcesu instytucji edukacyjnej MBA w Polsce : Identyfikacja i ocena empiryczna

Title in english:

The Key Success Factors in Strategic Success of MBA Educational Institutions in Poland : Identification and Empirical Evaluation

Creator:

Nogalski, Bogdan ; Butkiewicz, Grzegorz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20, s. 256-266

Abstrakt:

The elaboration concentrates on the identification and evaluation - based on empirical analysis-of behaviour patterns which allowed MBA educational institutions to achieve sustainable competitive advantage. The authors describe a model which should present a theoretical basis for process development necessary to obtain strategic market success. The article elaborates that there is a necessity of environment monitoring and it also suggests that strategic success of an MBA educational institution in Poland can be obtained when the competitive advantage is built on: unique competences, strong reputation and quality and wide variety of carefully chosen programmes.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124487

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information