Obiekt

Tytuł: Okazje jako przedmiot badań w zakresie zarządzania strategicznego

Tytuł odmienny:

Business Opportunities as a Research Subject in Strategy Management

Autor:

Krupski, Rafał

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20, s. 156-162

Abstrakt:

The article presents a new paradigm's basis - the identification of an organization strategy in a turbulent environment. The structure of a mentioned strategy concerns resources, business opportunities and their filter, identification and application. The link of these elements is an organization's mission - the only one element derived from classic conceptions. Moreover, the article presents the results of research confirming the great role of a new strategy's formulating.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:124475

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 20 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

6 paź 2023

Data dodania obiektu:

6 paź 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

21

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl./publication/162796

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji