Object

Title: Orientacja na klienta jako podstawowe kryterium działalności firmy Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o.c

Title in english:

Customer orientation as a basic criterion of the company of Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o.

Creator:

Żołnierzak, Arkadiusz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 793-804

Abstrakt:

Niniejsza praca poświęcona została w całości firmie Lantmannen Unibake Poland Sp. z o.o., producentowi szerokiej gamy produktów piekarskich w Polsce. Opisuje historę powstania firmy, jej rozwój i zachodzące zmiany w ciągu osiemnastu lat. Na podstawie firmy opisane zostały sposoby budowania długofalowych relacji z klientami, którzy stanowią punkt wyjścia w planowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Celem tej pracy jest pokazanie, jak ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa w walce z konkurencją jest uważne słuchanie, definiowanie i zaspokajanie potrzeb klientów przez dostarczanie im najwyższej jakości, bezpiecznych i innowacyjnych produktów.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124000

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151 ; Orientacja na klienta jako kryterium doskonałości

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information